Офіційний сайт Чугуївської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
О Г О Л О Ш Е Н Н Я

Поділитися новиною:

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

Чугуївська міська ради та її виконавчий комітет оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста по оборонно-мобілізаційній роботі Чугуївської міської ради.

Претенденти на заміщення цієї посади повинні бути громадянами України, володіти державною мовою, мати відповідну вищу освіту та відповідати кваліфікаційним вимогам.

Особи, бажаючі взяти участь у конкурсі, повинні надати такі документи:

-  заяву про участь у конкурсі;

-  заповнену особову картку (форма П-2 ДС ) з відповідними додатками;

-  2 фотокартки 4х6 см;

        - копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

-  декларацію про майно, доходи,  і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

- копію паспорта громадянина України;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

- згода на збір і обробку персональних даних.

Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про конкурс.

Додаткову інформацію щодо умов проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці Ви можете отримати у службі персоналу апарату виконавчого комітету Чугуївської міської ради (кабінет №2 міськвиконкому, Баришева Н.В.  (тел. 2-35-03).

Web-адреса: chuguev-rada.gov.ua/news/id/196 | Переглядів: 80Дата публікації: 11:37 19.05.2016
Адміністративні послуги
Веб-камери Чугуєва
Публічне обговорення
Електронні петиції
Міська рада на facebook
Статистика голосувань
Анонс подій
20.11.2017
16:30 - Нарада з керівниками підприємств ЖКГ м. Чугуєва Нарада з керівниками підприємств ЖКГ м. Чугуєва Організатор:Бармін К.О. Топоркова І.А. Час проведення:20.11.2017 16:30 Місце проведення:Каб № 8 викон.коміт
21.11.2017
09:00 - Нарада з питань контролю за ходом будівельних робіт за проектом GIZ Нарада з питань контролю за ходом будівельних робіт за проектом GIZ Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:21.11.2017 09:00 Місце проведення:НВК № 8 ДНЗ № 4
10:00 - Покладання квітів з нагоди Дня гідності та Свободи Покладання квітів з нагоди Дня гідності та Свободи Організатор:МакаренкоЛ.П. СосницькаЮ.А. Час проведення:21.11.2017 10:00 Місце проведення:Сквер Захисників Вітчизни
13:00 - Нарада з питань контролю за ходом будівельних робіт за проектом GIZ Нарада з питань контролю за ходом будівельних робіт за проектом GIZ Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:21.11.2017 13:00 Місце проведення:НВК № 8 ДНЗ № 4
22.11.2017
10:00 - Участь в обласних (зональних) змаганнях з волейболу серед юнаків та дівчат закладів освіти Харківської області Участь в обласних (зональних) змаганнях з волейболу серед юнаків та дівчат закладів освіти Харківської області Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:22.11.2017 10:00 Місце проведення:ДЮСШ НВК № 8 ЗОШ № 1 НВК № 5
13:30 - Участь у роботі міської призовної комісії Участь у роботі міської призовної комісії Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:22.11.2017 13:30 Місце проведення:ОРВК
13:30 - Лекція до Дня Гідності і Свободи та Пам'яті жертв голодомору Лекція до Дня Гідності і Свободи та Пам'яті жертв голодомору Організатор:Нежид Н.С. Сємілєтова Т.В. Час проведення:22.11.2017 13:30 Місце проведення:Приміщення територіального центру
14:00 - Презентація досвіду «Формування національної самосвідомості та духовного світу дітей у системі роботи вокального гуртка» Презентація досвіду «Формування національної самосвідомості та духовного світу дітей у системі роботи вокального гуртка» Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:22.11.2017 14:00 Місце проведення:КБ ЗОШ
14:00 - Тренінг для лідерів учнівського самоврядування Тренінг для лідерів учнівського самоврядування Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:22.11.2017 14:00 Місце проведення:КЦ «Імідж»
Докладніше
Пошук
Посилання
Версія для слабо- зорих