Офіційний сайт Чугуївської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ЗАСТУПНИКА МІСЬКОГО ГОЛОВИ – КЕРУЮЧОГО СПРАВАМИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАКАРЕНКО Л.П.

Поділитися новиною:

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ЗАСТУПНИКА МІСЬКОГО ГОЛОВИ – КЕРУЮЧОГО СПРАВАМИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАКАРЕНКО Л.П.

14 грудня 2015 року  відбувся особистий прийом заступника міського голови – керуючого справами виконавчого комітету МАКАРЕНКО Л.П.  На прийом  громадяни звернулись з питання: - про встановлення...

14 грудня 2015 року  відбувся особистий прийом заступника міського голови – керуючого справами виконавчого комітету МАКАРЕНКО Л.П.  На прийом  громадяни звернулись з питання:

- про встановлення та погодження цін (тарифів) на послуги з водопостачання та водовідведення в офіцерському гуртожитку за адресою: м. Чугуїв вул. Горішного, 1/217.

Заступник міського голови – керуючий справами виконавчого комітету дала доручення начальнику управління – начальнику відділу з управління житлово – коммунального господарства управління житлово – коммунального господарства та екології Чугуївської міської ради Таранік С.В. спільно з начальником Управління соціального захисту населення Куриленко О.М. комісійно розглянути дане питання та вивчити можливі шляхи його вирішення. Виконання питання взято на контроль.

Начальник управління-начальник служби

персоналу управління обслуговування замовників

та персоналу апарату виконавчого комітету

Чугуївської міської ради                                                         Н.М.АНЦИБОР

Web-адреса: chuguev-rada.gov.ua/news/id/63 | Переглядів: 74Дата публікації: 11:13 15.12.2015
Адміністративні послуги
Веб-камери Чугуєва
Публічне обговорення
Електронні петиції
Міська рада на facebook
Статистика голосувань
Анонс подій
21.11.2017
09:00 - Нарада з питань контролю за ходом будівельних робіт за проектом GIZ Нарада з питань контролю за ходом будівельних робіт за проектом GIZ Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:21.11.2017 09:00 Місце проведення:НВК № 8 ДНЗ № 4
10:00 - Покладання квітів з нагоди Дня гідності та Свободи Покладання квітів з нагоди Дня гідності та Свободи Організатор:МакаренкоЛ.П. СосницькаЮ.А. Час проведення:21.11.2017 10:00 Місце проведення:Сквер Захисників Вітчизни
13:00 - Нарада з питань контролю за ходом будівельних робіт за проектом GIZ Нарада з питань контролю за ходом будівельних робіт за проектом GIZ Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:21.11.2017 13:00 Місце проведення:НВК № 8 ДНЗ № 4
22.11.2017
10:00 - Участь в обласних (зональних) змаганнях з волейболу серед юнаків та дівчат закладів освіти Харківської області Участь в обласних (зональних) змаганнях з волейболу серед юнаків та дівчат закладів освіти Харківської області Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:22.11.2017 10:00 Місце проведення:ДЮСШ НВК № 8 ЗОШ № 1 НВК № 5
13:30 - Участь у роботі міської призовної комісії Участь у роботі міської призовної комісії Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:22.11.2017 13:30 Місце проведення:ОРВК
13:30 - Лекція до Дня Гідності і Свободи та Пам'яті жертв голодомору Лекція до Дня Гідності і Свободи та Пам'яті жертв голодомору Організатор:Нежид Н.С. Сємілєтова Т.В. Час проведення:22.11.2017 13:30 Місце проведення:Приміщення територіального центру
14:00 - Презентація досвіду «Формування національної самосвідомості та духовного світу дітей у системі роботи вокального гуртка» Презентація досвіду «Формування національної самосвідомості та духовного світу дітей у системі роботи вокального гуртка» Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:22.11.2017 14:00 Місце проведення:КБ ЗОШ
14:00 - Тренінг для лідерів учнівського самоврядування Тренінг для лідерів учнівського самоврядування Організатор:Вінник Т.С. ПроценкоМ.В. Час проведення:22.11.2017 14:00 Місце проведення:КЦ «Імідж»
24.11.2017
14:00 - Проведення конкурсу по відбору виконавця послуг з вивезення ТПВ в м.Чугуєві Проведення конкурсу по відбору виконавця послуг з вивезення ТПВ в м.Чугуєві Організатор:Бармін К.О. Топоркова І.А. Час проведення:24.11.2017 14:00 Місце проведення:Каб № 8 викон.коміт
Докладніше
Пошук
Посилання
Версія для слабо- зорих